Op de fiets naar Jutland, deel 1. 'On y va'

16 mei 2016 - Emmen, Nederland

De 1e 10km naar Mieke nog even zonder zijtassen. Will neemt ze mee met de pan nasi-goreng. Na een pilsje buiten bij de open haard, gaan we aan tafel. Tijdens de maaltijd wordt de wereldpolitiek doorgenomen. Op de valreep rij ik even heen en weer naar huis om mijn paspoort en fietshelm te halen. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
'Onze mannen zijn toch een beetje onder de indruk', nu we een weekje weg zijn,' zegt Mieke.
Na bijna 2,5 uur treinen zetten we onze fietsen in het café van Hotel Boerland midden in het centrum van Emmen.
Nog even in het routeboek kijken waar de Jutlandroute start en dan onder de wol!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nicole:
    16 mei 2016
    Succes met de 1e rit morgen
  2. Bert Bijl:
    17 mei 2016
    Mooie en moedige onderneming. En je weet van verre reizen kan men veel vertellen. Ben benieuwd naar het vervolg.
  3. Fien Minis:
    17 mei 2016
    Goede reis en geniet van het mooie Drentse landschap :-)
  4. Michael Kasteleyn:
    17 mei 2016
    Was er nog wat nasi over?
  5. Janske:
    17 mei 2016
    Sieta , wat moedig en gezellig . Wij wensen je samen met je vriendinnen veel plezier op deze reis . En natuurlijk vinden wij het altijd weer prachtig om je verhalen te lezen . Veel succes !
  6. Hans en monique:
    17 mei 2016
    Heel veel plezier, dames en veel droog weer.